slapen op de rug

Moderators: Vivache, mini

Re: slapen op de rug

Berichtdoor Vivache » 08 nov 2010, 22:17

Nath schreef:
g&f&s schreef:
Zal volgende keer eens tegen m'n dokter zeggen om een echo te nemen, want op de gewone foto's is niks te zien, hoewel echt wel zeurende en vaak ook stekende pijn ter hoogte van m'n schouderblad, waar wervel begint en als ik op zij lig dan voel ik het tot in sleutelbeen...

Doei
G&F&S

Bij mij hebben ze nooit foto's genomen, enkel echo.
Ik zit dus al met verkalking.
Maar dat is niet aan mijn schouderblad, zoals bij jou.

Mijn dokter heeft wel opgemerkt dat mijn sleutelbeen ooit gebroken is geweest (hoogstwaarschijnlijk bij geboorte), en ik wist dat dus niet hé! Mijn mama zegt altijd dat ik zo weende in het ziekenhuis. Ja eum, ik zat met een breuk verdorie! :evil:
een stuk van de problemen met mijn schouder komen dus daar door.

heel goed mogelijk
Pepijn zijn problemen aan zijn armpje zagen er ook eerst een gebroken sleutelbeen uit
toen zei de dokter dat dat heel veel voorkomt, zeker bij bevallingen waar de vacuümpomp nodig is, omdat ze dan nog eens goed aan het beebje trekken :(
kan wel heel het leven merkbaar blijven
Vivache
Baby

Re: slapen op de rug

Berichtdoor Nath » 09 nov 2010, 13:25

Bij een ex-klasgenote van me was het sleutelbeen van haar zoontje ook gebroken, maar dat hebben ze direct ingespalkt.

Bij mij hebben ze het blijkbaar nooit gezien.

En ik begrijp ook niet dat ikzelf of een andere dokter er nooit op gelet heeft.
Je kunt dat eigenlijk echt goed zien. Aan mijn likkerkant is er een precies een stuk uit mijn sleutelbeen. Je voelt dat goed als je er over vrijft, en je ziet het ook duidelijk :?
Afbeelding
Nath
Zygote

Vorige

Keer terug naar De zwangerschap