misselijkheid en seks

Moderators: Vivache, mini

misselijkheid en seks

Berichtdoor jusa » 12 apr 2018, 10:50

Hallo ik ben 29, heb een dochter van 4 jaar en nu ben ik 3 maand zwanger. Men zwangerschap verloopt niet vlekkeloos. 24 op 24 misselijk waardoor ik zwak ben geweest, niet veel kon doen, eten en heb pilletjes tegen de misselijkheid gekregen die helpen heel goed maar men eetlust is nog niet de volle 100% terug gekeerd.
Nu blijkt na enkele weken dat ik nog misselijk ben op verschillende tijdstippen op een dag. Alle middeltjes geprobeerd (kleine beetjes eten over de ganse dag, veel water drinken, veel rusten, …..). Dus zijn mijn man en ik zelf op onderzoek gegaan. We hebben alles genoteerd wanneer ik misselijk ben, wat ik op dat moment aan het doen ben, wat ik eet op dat moment, …… . Wat blijkt nu dat ik het meest s ’avonds misselijk ben als we in bed liggen en het mijn man en ik zijn die dat veroorzaken.
Wij zijn een heel hecht koppel. In de slaapkamer hebben we geen tv. Dus alles die met intimiteit en seks te maken heeft is blijkbaar de oorzaak. Ik kan niet denken aan men man en seks of ik word misselijk, als mijn man mij aanraakt word ik misselijk maar hoe intiemer mijn man mij aan raakt hoe heviger de misselijkheid word zelf met walgen er bij.

Wat kan ik doen?? Iemand tips??
Alvast bedankt.
jusa
Eicelletje

Keer terug naar De zwangerschap