Combinatietest

Moderators: Vivache, mini

Combinatietest

Berichtdoor Cnudje » 30 jul 2016, 08:29

Bon, wij zijn eindelijk na 7 ICSI pogingen zwanger! Ik ben momenteel 12 weken en 5 dagen ver...
Wij zijn sedert 2009 gestart om een baby te krijgen, maar zijn na enige tijd toch moeten overschakelen op medische hulp.
Na veel onderzoeken bij mij als bij mijn man bleek het zaad van mijn man niet super te zijn. Dus in 2013 overgeschakeld op ICSI.
Om een lang verhaal kort te maken hebben we de 7de poging zelf betaald en gekozen om met een zaaddonor te werken.

Nu hebben we vorige zaterdag de combitest moeten doen en mijn gynea had me al gewaarschuwd dat het resultaat niet goed ging zijn, daar ik er nu 39 ben.
De nekplooi op 11 weken en 5 dagen was 2.1mm en mijn bloed toont dat we 1 op 81 kans hebben op een mongooltje...slik!
Nochtans werd ik compleet getest op mijn bloed na de 3de ICSI ronde (genetische afwijkingen) en ook onze donor werd volledig gescreend.
We hebben nu maandag nog bloed laten afnemen om de NIPT test te laten uitvoeren, dus nu moeten we afwachten...

We kunnen nog geen plannen maken aangezien ik super zenuwachtig ben rond de uitslag.
Niemand weet nog van onze zwangerschap...

Pfft dit vind ik alweer lastig. Hopelijk komt dit in orde...
Cnudje
Eicelletje

Keer terug naar De zwangerschap