Ik leerde al snel iemand anders kennen, waar ik nu al een jaar mee samen woon (jaja, we zijn snel gegaan). Tussen ons gaat het heel erg goed en ook met de kinderen gaat het super. Er zijn al wel eens moeilijke dagen, maar die zullen overal wel zijn.
Mijn vriend heeft ook 2 kindjes, maar die ziet hij al meer dan een jaar niet meer. Zijn ex wilt hem het leven blijven zuur maken en slaagt altijd in haar opzet. Hoewel mijn vriend zich er ondertussen heeft bij neergelegd, hoe raar het ook klinkt.
De twijfels die we hebben gaan over nog een kindje, van ons 2 samen dan.
Ik heb die optie altijd open gelaten, ik heb ook nog heel veel babyspullen,gewoon omdat ik nog een kinderwens had. Mijn vriend trouwens ook, we hebben het daar al over gehad,zelfs toen hij zijn kinderen nog zag. Daar ben ik wel blij om, want ik zou anders denken dat hij een kindje van ons als vervanging voor zijn kinderen zou zien.
Nu ja, we zijn nog maar een jaartje samen en er kan nog vanalles gebeuren, maar toch denk ik er bijna dagelijks aan.
Ik weet dat het niet makkelijk is om er nog een kindje bij te hebben in een NSG, maar ik heb toch ook al veel succesverhalen gehoord en gelezen.
We zouden wel nog een jaartje of misschien langer wachten. Mijn ouders hebben al vaak laten vallen dat 2 kindjes wel genoeg is en dat ze een 3e echt niet zien zitten. (ze weten ook niet dat wij dat wel zien zitten)
Maar uiteindelijk zijn wij het die het wel moeten zien zitten, hoewel ik het mij toch wel aantrek en dat eigenlijk momenteel de reden is dat we er nog mee wachten, in de hoop dat ze nog wel bijdraaien als we langer samen zijn.
Tips, raad,...alles is welkom. Ook als je hiermee ervaring hebt, zelf of met vrienden of zo.