Uitgerekend op 14 november 2011

Uitgerekend op 14 november 2011

Berichtdoor Ingetjeuh » 03 jul 2011, 22:22

We zijn halfweg en tot nu toe gaat alles vrij goed.
buiten de misselijkheid die nu veel minder is en ik ben wat oververmoeid, ik heb nu wel al aangepast werk moeten aanvragen omdat het werk dat ik doe, zowel fysiek als mentaal nogal zwaar is. morgen ga ik na 14 dagen thuis zitten en rusten terug werken... ik ben nieuwsgierig...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ingetjeuh
Zwemmertje

Re: Uitgerekend op 14 november 2011

Berichtdoor bijou » 04 jul 2011, 10:02

Gelukkig ben je al minder misselijk. Dat kan echt ellendig zijn hè!
Ik ben er ook ver vanaf, juist nog 's ochtends en soms een keer 's avonds.
Zit eindelijk terug op mijn startgewicht en dat mocht ook wel op 16 weken.
Nu nog beginnen bijkomen, maar dat gaat volgens de meesten vanzelf :lol:

Veel succes met terug gaan werken, hopelijk gaat van hier alles prima voor je.
Afbeelding
bijou
Vruchtje

Berichtdoor Ingetjeuh » 04 jul 2011, 21:20

's avonds heb ik meer last van maagzuur... dus dit is ook wel een beetje lastig... ik ben ondertussen 4 kg bijgekomen...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ingetjeuh
Zwemmertje

Berichtdoor Ingetjeuh » 25 aug 2011, 18:57

Ok, nu ben ik een beetje lastig aan't worden hoor :o Ik ben vandaag in 3 winkels geweest, waar de kassiersters dus vroegen hoelang ik zwanger was... Als ik zei 6 maanden keken die zo :shock: naar mijn buik, amai, dan hebt ge toch al een serieuze buik of zijt ge zeker da het er geen 2 zijn...
da's nu al lange tijd dat ze mij verder schatten dan dat ik ben... nu begin ik echt mijn twijfels te krijgen... zou het nu echt kunnen dat het er 2 zijn en dat de gynea het nie ziet... of ben ik dan echt zo extreem bijgekomen want in totaal over de gehele zwangerschap ben ik amper 6 kg bij... :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ingetjeuh
Zwemmertje

Berichtdoor juffie » 25 aug 2011, 19:40

Herkenbaar! Bij mij denken ze al een hele tijd dat het voor volgende week of zo is :roll: Mijn buik is dan ook gigantisch en hij zit erg laag (was bij Kaat ook zo). Ik ben momenteel 9 kilo bij dus zo veel is dat nu ook weer niet he. Het zullen er wel geen twee zijn zeker?!
AfbeeldingAfbeelding
Kaat, 26/12/2009, 50 cm en 3,400 kg

AfbeeldingAfbeelding
Daan, 07/10/2011, 54 cm en 4,520 kg
juffie
Vruchtje

Berichtdoor bijou » 26 aug 2011, 11:48

Hier ook hoor. De ene zegt amaai da's voor elke dag zeker...
De andere ziet zelfs niets :lol: Nu was ik vandaag in de rituals en de verkoopster gaf een staaltje mee van body lotion.
Ik vroeg of ze er ook heeft van shampoo want dat dat wel makkelijk is voor in het ziekenhuis als ik bevallen ben. Moet jij gaan bevallen vraagt ze...
Tot ze m'n buik zag...ik had hem goed verstopt onder een vestje :lol:
Afbeelding
bijou
Vruchtje

Berichtdoor Ingetjeuh » 26 aug 2011, 12:14

ik heb het vandaag ook weer moeten horen, toen ik aan de kassa stond hier in de supermarkt. 2 mensen na mij, vroeg een mevrouw voor wanneer het was en ik zeg voor half november. en weer die reactie :o oh ik dacht dat het niet meer zolang zou duren. In het begin vond ik dat wel leuk, maar nu voel ik mij daar niet meer zo goed bij. Ik eet normaal, zelfs meer fruit en groenten dan anders, ik drink water en melk, 's avonds at ik vroeger een ijsje of een koekje aan de tv en dat kan ik gewoonweg niet meer omdat ik 's avonds last heb van het zuur. dus ik snap echt niet dat ik dan zo uitgezet lijk :roll:

ik moet ook wel zeggen dat ik meer beweeg, want ik ga overal te voet naartoe...
Ik heb daarstraks gelezen dat de baby nu ongeveer 20u per dag slaapt... ik heb eerder het gevoel dat het 20u per dag beweegt... soms word ik er zelfs wakker van, dat heb ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen echt niet gehad... En als ze dan zo zeggen ge zijt toch zeker dat het er maar 1 is, dan krijg ik zo mijn twijfels... Zelfs mijn man begint ook al te zeggen dat ik veel meer buik heb dan bij de vorige 2 voor de tijd die mij nog rest. Het doet mij echt geen goe, want nu ben ik al enkele dagen zeer lichtgeraakt...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ingetjeuh
Zwemmertje

Berichtdoor bijou » 26 aug 2011, 12:17

Ja ik kan er ook niet goed tegen als ze me zegen hoe 'dik' ik ben... :lol:
Zelfs mijn man loopt al plagend dikkie tegen me...grmbl :oops:

Ook hier zoveel beweging, vooral 's avonds en 's nachts. Ik moet er elke nacht minstens een keer uit voor naar het toilet te gaan.
Maar eer ik dan weer in slaap ben... Nu ja, liever teveel beweging dan te weinig uiteraard.
Afbeelding
bijou
Vruchtje

Berichtdoor Ingetjeuh » 26 aug 2011, 12:30

Ja da wel, maar ik ondervind daar echt last van.

Ik moet nu ongeveer 3x per nacht opstaan om naar het toilet te gaan en dan voor het slapengaan ga ik ook en om 7u 's morgens is zowa het vast tijdstip dat ik ook moet. J wordt dan wakker en die zegt dan moet gij nu weer... Hij vindt het raar, maar denkt dat het te maken heeft met dat het een 3de is.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ingetjeuh
Zwemmertje

Berichtdoor bijou » 26 aug 2011, 12:35

Zou kunnen, maar mij lijkt 't normaal. Hoe meer naar de bevalling toe, hoe meer je moet plassen 's nachts
Afbeelding
bijou
Vruchtje

Berichtdoor Ingetjeuh » 26 aug 2011, 22:05

ja dat weet ik, maar ik heb dit nu al van april-mei dat ik 's nachts uit mijn bed moet... ik ben blij da'k voorlopig nog gemakkelijk terug in slaap geraak ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ingetjeuh
Zwemmertje

Berichtdoor bijou » 27 aug 2011, 09:32

Hier ben ik ook al blij met 1 op de 2 nachten goed slapen ;)
Vannacht 4 keer eruit zeg! grmbl... Gewoon omdat ik niet terug in slaap geraakte.
Gisteren daarentegen in één ruk doorgeslapen tot 7 uur. Dat was lang geleden. :)
Afbeelding
bijou
Vruchtje

Berichtdoor elien » 27 aug 2011, 09:42

ge moet u die reacties van de mensen niet aantrekken meid, al is dat misschien soms moeilijker gedaan dan gezegd e. Maar het is ook al je derde zwangerschap, dus je buikspieren zijn niet meer zo strak als bij een eerste en gaan veel vlugger doorhangen. Zo hebben ze toch altijd bij mij gezegd. Bij mijn derde zwagerschap had ik ook een mega buik tegenover mijn eerste zwangerschap. Terwijl ik bij mijn eerste zw 13kg was bijgekomen en bij mijn derde maar 6kg. Dus je kunt er niets aan doen en laat die mensen maar praten meid, jij krijgt er iets heel moois voor in de plaats
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
elien
Blastocyste

Berichtdoor Ingetjeuh » 27 aug 2011, 15:00

ja da's waar, maar ik denk dat het vooral aan mijn hormonen ligt want mijn man is al 2 weekenden en 2 weken aan een stuk aant werken en toen hij gisteren zei dat hij vandaag en morgen ook moest werken, begon ik te wenen en eigenlijk voor niets want omdat hij nu gaat werken is hij deze week maandag, donderdag en vrijdag thuis...
die hormonen he ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ingetjeuh
Zwemmertje

Berichtdoor juffie » 28 aug 2011, 09:54

Ingetjeuh schreef:ja da's waar, maar ik denk dat het vooral aan mijn hormonen ligt want mijn man is al 2 weekenden en 2 weken aan een stuk aant werken en toen hij gisteren zei dat hij vandaag en morgen ook moest werken, begon ik te wenen en eigenlijk voor niets want omdat hij nu gaat werken is hij deze week maandag, donderdag en vrijdag thuis...
die hormonen he ;)

Ja, die hormonen he. Ik moet de laatste tijd ook vaker wenen: als ik te lang met het warm eten moet zitten wachten of als Kaat wat moeilijk doet of ... Ik vind dat dan ook stom en weet zeker dat ik daar niet om zou wenen als ik niet zwanger was. Je man zal dat ook wel weten dat het door de hormonen komt zeker? Ik had daar bij Kaat precies wel minder last van.
AfbeeldingAfbeelding
Kaat, 26/12/2009, 50 cm en 3,400 kg

AfbeeldingAfbeelding
Daan, 07/10/2011, 54 cm en 4,520 kg
juffie
Vruchtje

Berichtdoor Ingetjeuh » 28 aug 2011, 12:18

ja, maar hij doet daar niet lastig over, hij is dan eigenlijk heel lief :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding