wat zou ik doen?

Moderators: g&f&s, mini

wat zou ik doen?

Berichtdoor Ingetjeuh » 15 nov 2011, 23:19

ik heb mijn diploma dit jaar behaald via de examencommissie en zou graag na mijn moederschapsrust ergens anders aan de slag gaan. momenteel ben ik nog verbonden met een contract aan mijn huidige werkgever. Maar ik wil gewoon binnen een week of 2 terug solliciteren voor een andere job (fysiek lichter en beter combineerbaar met het gezin qua uren, want ik werk in shiften). maar 2 maanden voor mijn bevalling heeft de creche waar renske ging mij laten weten dat ze geen plaats zouden hebben volgend jaar voor John. en ik vind het zeer vervelend om ergens anders te gaan. maar ze hebben mij gevraagd om een waarborg te geven en de papieren in te vullen, zodat ALS er een plaatsje vrijkomt, hij er toch terechtkan... ik ben er echt heel content van daarom zou ik dit willen doen, maar ondertussen als ik ga solliciteren zit ik toch met het feit dat ik nie weet of het zou gaan kwestie van opvang voor john... maar ik heb dan ook nog een 2de mogelijkheid de bedrijfscrèche van mijn ventje zijn werk... het nadeel daar is dat die het dubbel vragen van wat ik bij mijn oude crèche zou moeten betalen... maar ze hebben daar wel altijd plaats voor mensen van't bedrijf...
wat zouden jullie doen kwestie van opvang?

langs een andere kant zou'k wel thuis willen blijven voor john, maar we zouden graag eind volgend jaar beginnen zoeken naar een nieuw huis en dan denk ik dat het financieel beter zou zijn dat ik zou werken... zeker met de financiele toekomst van ons apenlandje...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ingetjeuh
Zwemmertje

Re: wat zou ik doen?

Berichtdoor Spotje » 16 nov 2011, 07:29

mss kun je hem tijdelijk in de bedrijfscrèche laten gaan tot er op die andere plaats een plek vrijkomt?
mama's lieve schatten....
Afbeelding Afbeelding
Spotje
Embryo

Berichtdoor beefje » 16 nov 2011, 09:39

ik zou het ook zo doen zoals spotje zegt, hem tijdelijk in de bedrijfscreche laten gaan als je werkt vindt tot de andere creche plaats heeft
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
beefje
Embryo

Berichtdoor bijou » 16 nov 2011, 10:34

Inderdaad, op beide creches inschrijven en nemen wat eerst vrij is, je kan achteraf altijd nog terug.
Afbeelding
bijou
Vruchtje

Keer terug naar Mama's en papa's die werken of studeren