Kies ik voor 'het geld' of voor m'n gezin?Dringend

Moderators: g&f&s, mini

Re: Kies ik voor 'het geld' of voor m'n gezin?Dringend

Berichtdoor Esther » 29 mei 2012, 13:02

Een goede keuze gemaakt dus ... fijn om te lezen! :)
Afbeelding
Afbeelding
Esther
Blastocyste

Berichtdoor voetballover » 04 nov 2012, 15:18

voetballover schreef:intussen zijn we weer een aantal maanden verder,tijd vliegt.
Heb me intussen zelfs kandidaat gesteld voor de sociale verkiezingen op mijn werk/
Enfin,ze hebben me overtuigd om dat te doen,want zelf had ik dat nooit gedaan,uit mezelf.
Ben zelfs verkoze,want overigensniet zo moeilijk was,want ik was de enige kandidaat van de arbeiders,van de enige partij die opkomt,haha.
Soit,kan binnenkort dus deelnemen aan de ondernemingsraad en heel de santeboetiek :lol:
Ben eens benieuwd,want zo krijg je toch een heel ander zicht op een bedrijf.

voor de rest geniet ik ervan om min kids meer te zien,geen weekends meer,vaste roosters,zalig.

Ik ben blij met mijn overstap.zeker als ik een aantal van mijn ex collega s bezig hoor,overhoe allesaan t veranderen is ginder.

Hoe fel een mensenleven soms kan veranderen he.
Door mijn thuissituatie mijn ontslag moeten geven intussen,ik had heel graag gebleven,zeker nu ik net verkozen was,maar mijn uren waren niet haalbaar met de kinderen alleen,helaas.En overschakelen naar een andere functie was niet mogelijk.Wat ik zeer jammer vond,want ik werkte er heel graag.
Er zijn mensen die er al meer dan 30 jaar werken,meerdere zelfs,en dat wil al wel iets zeggen denk ik.Ik mis iedereen daar wel,krijg nog veel smsjes(is ook nog 'vers' he) en berichten op fb.En dat het allemaal maar een rommeltje is nu ik er niet ben,dat ze nu zelf hun koffie moeten klaarzetten voor een vergadering en dat dat allemaal tot in de puntjes was enzo.Je weet pas wat je mist als het er niet meer is he ;) Nee,da's ni waar,ze hebben vaak genoeg hun apreciatie uitgesproken toen ik er nog werkte.

En nu zit ik terug in een functie die ik in het verleden nog gedaan heb,met dienstencheques gaan poetsen.
Gevraagd om de woensdag niet te werken voorlopig.En dus de zaterdag en de zondag ook vrij.
Klanten vallen allemaal goed mee,allemaal gezinnen met kinderen.Allemaal tof,allemaal tevreden.
Normaal kreeg ik drie keer een contract van bepaalde duur van 1 maand (dus oktober,november en december),-standaardprocedure bij dat bedrijf- en dan onbepaalde duur,maar heb woensdag al een voor onbepaalde duur mogen tekenen.Oef.
Voorlopig is dit oke zo voor mij,maar binnen een paar jaar,als alles een beetje op zn plooi zit, wss nog iets gaan bijstuderen(-wat-hoe-waar en wanneer,nog geen idee van).
Mama van schattige dochter (28/05/2006) en flinke zoon (21/04/2008).
life is like toilet paper, you're either on a roll or taking crap from some asshole
voetballover
Zygote

Berichtdoor Spooky » 05 nov 2012, 09:19

Ik snap dat je het spijtig vind dat je je job hebt moeten opgeven omdat het niet te combineren was met de kindjes.
Ik heb ook naar een job gezocht die ik goed kon combineren, want anders had ik mss ook iets anders gedaan.
Als de klanten al meevallen, dat is toch al goed hé...succes met je nieuwe job!
Spooky
Embryo

Berichtdoor Sylvie S » 05 nov 2012, 16:37

Veel succes!
Afbeelding
Afbeelding
Sylvie S
Blastocyste

Berichtdoor Spotje » 07 nov 2012, 13:38

succes! ;)
mama's lieve schatten....
Afbeelding Afbeelding
Spotje
Embryo

Berichtdoor smurfje » 07 nov 2012, 17:55

Veel succes met je nieuwe job ;) . Soms moet je keuze's in het leven nemen , de enige is al leuker dan de andere. Maar voor alles is een oplossing , en als je echt iets bij wil studeren dan lukt dat ook wel . Zolang het maar iets in waar je interesse in hebt ;)
Afbeelding
smurfje
Zwemmertje

Vorige

Keer terug naar Mama's en papa's die werken of studeren