Welke draagdoek???

Moderators: Biomam, g&f&s

Re: Welke draagdoek???

Berichtdoor vlindertje » 16 jun 2012, 21:40

Tijger schreef:Juist, daar had ik niet meer aan gedacht!
Bedankt biomam!

Maar ik zal idd starten met de TS en dan na enkele maanden kijken hoe het loopt of als het toch een warme zomer zou worden, mss wat sneller! :)

Dat enthousiasme is niet te houden hé :lol:
Afbeelding
vlindertje
Vruchtje

Berichtdoor Tijger » 17 jun 2012, 14:10

:) ik wil het echt graag proberen deze keer, lijkt me superhandig met eentje van 2 in huis!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Tijger
Zygote

Berichtdoor Sofie » 17 jun 2012, 19:02

ik zou toch opletten met een geleende TS hoor! Als die al veel gebruikt is, zal die waarschijnlijk al te veel gerokken zijn en zal kindje telkens zakken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Sofie
Blastocyste

Berichtdoor vlindertje » 17 jun 2012, 20:42

Maar na een keer wassen van de TS is 'm weer een pak steviger hoor. En anders heb je een reden om eerder op draagdoekenjacht te gaan ;)
Afbeelding
vlindertje
Vruchtje

Berichtdoor Tijger » 20 jun 2012, 18:53

De vriendin waarvan ik het mag lenen heeft hem niet gebruikt, maar stond op haar lijst, dus eigenlijk is het nog een nieuwe! :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Tijger
Zygote

Berichtdoor bioMam » 14 maart 2013, 15:12

Ik heb nog een zalige tip: er is in Deurne bij Antwerpen nu een doekenbib waar je doeken kan huren voor maar 5€/2weken (en als je lid bent van MamAditi krijg je er zelfs nog eens 50% korting) en in Gent bestaat er blijkbaar al langer een doekentheek! Super om eens te proberen wat je ligt, lijkt me.

Op FB heeft iemand die lid is van mijn borstvoedingsgroep onlangs ook een nieuwe groep aangemaakt die draagdoekenmarkt heet en daar worden enkel ergonomische doeken en dragers tweedehands doorgespeeld (zowel zoekertjes als aanbod) en last but not least, wil ik nog even een webshopje vermelden waarvan ik nog een doekje rijker ga worden, uit de mooie colectie van Bereka http://www.berekadraagdoek.nl/ en die zijn niet goedkoop, maar ze worden door die Afrikaanse mevrouw zelf gemaakt en ik ga jullie binnenkort laten weten hoe die nieuwe aanwinst me bevalt. :)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
bioMam
Embryo

Vorige

Keer terug naar Draagdoekenhoekje