ecotip voor als je eens zonder luiers valt

Moderators: Ericardtje, Vivache

ecotip voor als je eens zonder luiers valt

Berichtdoor bioMam » 17 jan 2011, 14:09

Lees dit artikelmaar eens. Geweldig gewoon! Voor overtuigde wasluierouders zeker interessant, maar eigenlijk voor alle ouders met kleintjes nuttig: stel je valt eens zonder luiers en hey je hebt nog wel ergens een oud T-shirt. Even vouwen en klaar. 't Lijkt me ook veel simpeler dan een tetradoek tot luier omvormen, al kan dat ook nuttig zijn. Nu ja, je heb dus wel een overbroekje en zo'n klemmetje nodig, maar ik vind dat 't er stukken handiger uitziet dan die wikkelluiers die wij uitgetest hebben en ik had graag van die voorgevormde wasluiers aangeschaft, maar 't was zo peperduur om voor 1 kind te doen en A wou er niet echt van weten dus we hebben 't toen opgegeven en gewone wegwerp gebruikt. Intussen worden de wasluiers het hier in de gemeente wel gepromoot en ik geloof dat je van de gemeente zelfs een kraampakketje met wasluiers krijgt, wat ik wel een goed initiatief vind, maar bij ons was dat nog niet zo - en ik heb de premie die ze toen gaven uiteraard ook nuttig kunnen besteden ;) hihi, maar je ziet hè, er zijn mogelijkheden legio.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
bioMam
Embryo

Re: ecotip voor als je eens zonder luiers valt

Berichtdoor Sandy » 17 jan 2011, 16:23

Leuk gevonden :lol: :lol:
Afbeelding Afbeelding
Sandy
Foetus

Keer terug naar De kraamtijd