valpartij

Moderators: Sandy, mini

valpartij

Berichtdoor Belleke » 14 apr 2011, 19:05

Ik ging onze Flor fruitpap geven en had die in de relax op tafel gezet, ons Lore zat in hare triptrap fruit te eten. Was de medicatie van onze Flor aan het pakken en ondertussen heeft ons Lore onze Flor van tafel getrokken, die is ondersteboven op de grond gevallen en dan is zij er nog eens met haar stoel bovenop gevallen :-(

Direct in paniek mijn moeder gebeld om te vragen of ik ermee naar de dokter moest, vooral omdat onze Flor niet echt schreeuwde maar gewooon aan het snikken was. Ons mama direct afgekomen, maar die zat bij collega's koffie te drinken dus eer die er was, was het al een kwartier verder. Ik had ondertussen de huisarts gebeld maar die was huisbezoeken aan het doen, tegen zijn vrouw uitgelegd wat er gebeurd was en dan heeft zij hem toch direct naar mij laten bellen.
Omdat ik voor de rest niets aan onze Flor merkte, kon ik volgens de ha best even afwachten, ook omdat Flor wel heel hel was en goed reageerde en zo.

Lore is vooral heel hard verschoten, maar had voor de rest niets, ze wou alleen nog de rest van de dag heel dicht bij mij zijn en kellen.
Onze Flor lijkt er ook vanaf te komen met een blauw plek op zijn hoofd.

Degene die er het meeste last van heeft ben ik zelf waarschijnlijk, maar ik voel me dan ook zo schuldig. Het zal me in ieder geval geen tweede keer meer overkomen. Geen seconde laat ik die nog alleen op tafel staan.

Pfff moest mijn verhaal even kwijt en mijn hart luchten. Mijn ventje is een heel week weg voor het werk. ik heb hem al wel gebeld om te vertellen wat er gebeurd is maar zeker op zo'n momenten mis ik toch wel iemand hier bij mij om tegen te praten en troost te zoeken.
Afbeelding
Afbeelding
Belleke
Zwemmertje

Re: valpartij

Berichtdoor cindyd » 14 apr 2011, 19:15

ai,dikke knuffel meid!
dat moet inderdaad schrikken zijn geweest,maar je mag nog zo voorzichtig zijn er kan altijd wel iets gebeuren ;)
kan het me zo voorstellen 'k zou verzeker nog zitten met de bibber
probeer het toch wat van je af te zetten zodat je er deze nacht je slaap niet voor hoeft te laten hè ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
cindyd
Zygote

Berichtdoor Linda » 14 apr 2011, 19:16

Oei zeg, gelukkig lijkt er niets ernstigs aan de hand!
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Linda
Blastocyste

Berichtdoor Vivache » 14 apr 2011, 19:19

ai moet inderdaad schrikken zijn! :?
gelukkig lijkt alles in orde, probeer het je niet teveel aan te trekken, je bent er met de schrik vanaf
Vivache
Baby

Berichtdoor Hope » 15 apr 2011, 08:41

't is niet gemakkelijk met die kleine mannen hè, je moet echt ogen op je rug hebben.
Kobe is zo ook eens uit bed getuimeld terwijl ik hem maar 5 seconden alleen had gelaten (hij kon niet kruipen, niet rollen, niks en toch is hij over drie kussens heen geraakt en uit bed getuimeld)
Ze zijn ook wel sterker dan je denkt, maar de mama verschiet altijd het meeste.
Ik ben toen zelfs mee beginnen wenen en direct ook mijn moeder gebeld, mijn vader en mijn vriend om te vragen wat ik moest doen :roll:
Maar er was dus helemaal niets aan de hand.
Hope
Blastocyste

Keer terug naar Babies