Ooronrsteking

Moderators: Sandy, mini

Ooronrsteking

Berichtdoor tima » 31 dec 2011, 09:25

Donderdagmiddag zag ik dat hij niet in zijn doen was,ook maar 150gr gegeten maar ja het zijn z'n eerste dagen gp dus dacht ik ja t'is zijn smaak niet en t'is dan nog flink. Donderdagavond van 7u is mijn ventje onophoudelijk aan het wenen de hele nacht door kon hem met niets troosten,gelijk waar slapen het lukte niet :roll: rond 12u begon hij koorts te doen maar nog niet zoveel 38,2 dan merkte ik op dat er 2 tandjes komen piepen en hij heeft al sinds zaterdag rode poep en af en toe wat diarreE ook snachts niet super slapen sinds zaterdag dus dacht ik voila oorzaak gevonden wat bijtringen in de diepvries en that's it. Ook heeft hij een enorme loopneus en ferme hoest (echt akelig soms vedrstikt hij zich in zijn slijmpjes) tegen 12u s'middags eindelijk in slaap tot 17u00 wel dan hele dag koorts tot 39 dan neurofen beginnen geven maar terug wenen tot nu dus stikkapot ben ik :cry: :cry: en nu zie ik dat er wat etter uit zijn oortje loopt dus denk ik oorontsteking of niet ??? Nog steeds 39,1 kunnen jullie middeltjes om oorontsteking te verhelpen zonder AB of zouden jullie het niet riskeren en naar KA gaan???

Mijn dochter heeft nooit last gehad van tanden en nooit oorontsteking dus ja...
Afbeelding
Afbeelding
tima
Zygote

Re: Ooronrsteking

Berichtdoor Vivache » 31 dec 2011, 12:27

Floris heeft één keer gehad dat er etter uit zijn oor liep, ik ben er toen mee naar de dokter geweest en zij zei dat hij een ontsteking van het buitenoor had
dat is nog iets anders dan een echte oorontsteking waarvan ze zo kunnen brullen
komt voornamelijk door vuil in de gehoorgang, er in gekomen door bijvoorbeeld een badje te geven of zo (zwemmersoor)
alleen, kan het ook zijn dat bij een echte oorontsteking het trommelvlies scheurt door de drukt;, en dan loopt er natuurlijk wél etter naar buiten
ik kan je dus ook niet helpen door te zeggen of het nu daarvan is dat hij zo huilt; of van tandjes...
tegen pijn van de tandjes helpt chamodent wel

tzijn natuurlijk moeilijke dagen voor dokters :|
je hebt nooit geluk hé jij met je verlof :(
Vivache
Baby

Berichtdoor aquake » 31 dec 2011, 14:53

'k Zou toch geen risico nemen en naar de dokter gaan hoor ... Veel beterschap!
AfbeeldingAfbeelding
aquake
Zygote

Berichtdoor Sandy » 01 jan 2012, 13:05

Met een ooronsteking moet je echt naar de dokter en ik vrees dat er geen andere optie is dan AB.
Een oorontsteking is echt, maar echt pijnlijk.... :?
Afbeelding Afbeelding
Sandy
Foetus

Berichtdoor verena » 01 jan 2012, 13:19

hier ook een baby en kleuter ziek
Lm Bronchitte en oorontsteking dus antibiotica en diaree als dank aan de antibiotica :? maar de rest is toch al beter
Helenatje heeft ook antidiotica want ze heeft ook een bronchitte met veel slijmen en loopneus en soms ook diaree :?

Helena haar anti wil gelijk de ene dag beter aanslaan als de andere hopelijk betert het snel want ze slaapt ook slecht

Tima veel beterschap voor je kleine jongen en hopelijk kan je snel terug bijslapen want anders heb je net zoals ik een valling beet :?
Louise Marie 6 maart 2007 om 14u17 48cm groot en 3kg15 zwaar
Helena 25 Mei 2011 om 15u28 50 cm groot en 3kg250 zwaar
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
verena
Zygote

Berichtdoor annagirl » 01 jan 2012, 14:22

chamodent kan ik ook zeker aanraden. Senne krijgt tandjes en chamodent helpt zowel bij oorontsteking als tandjes.
Oorontsteking kan wel lang aanhouden, dus dan toch naar dokter gaan hoor...
Afbeelding
Afbeelding
annagirl
Vruchtje

Berichtdoor tima » 02 jan 2012, 11:07

Ja nog nooit verlof gehad waar het is goed ging en wetende dat ik na deze week weer 7 maand moet werken zonder 1 dag eruit te zijn pff. Merci voor de reactie kga naar de dokter vandaag de slapeloze nachten blijven alsook de koorts en het hoetsen / stikken in zijn slijmpjes en nu ook etter in ander oor dus ja hopelijk snel beterschap dan. T'is gewoon al dei ab ben daar niet zo aan maar ja wat moet dat moet he.
Afbeelding
Afbeelding
tima
Zygote

Berichtdoor Vivache » 02 jan 2012, 12:55

veel beterschap :(
ik heb er hier deze morgen ook twee uur wachtzaal op zitten :evil:
Vivache
Baby

Berichtdoor tima » 02 jan 2012, 15:21

oei Pepijn of Florisje ziek?
@verena veel beterschap voor je twee meisjes!!

Hier net terug van de KA t'ziet er weer goed uit dubbele oorontsteking en bronchite op het randje geen longontsteking dus woensdag terug en vingers kruisen dat het beter is en geen opname wordt. Nu ab siroop gekregen we zullen zien!!!
Afbeelding
Afbeelding
tima
Zygote

Berichtdoor Sandy » 02 jan 2012, 15:56

Ajaj toch.... Hopelijk slaat de AB vlug aan en hoef je niet naar het ziekenhuis
Afbeelding Afbeelding
Sandy
Foetus

Keer terug naar Babies