Hitte

Moderators: Sandy, mini

Re: Hitte

Berichtdoor babz » 29 jun 2011, 09:37

Hier had luca redelijk last van de warmte gisteren. Denk toch dat het van de warmte was.
Bij oma zeer weinig geslapen (na lang sukkelen in slaap gevallen van 16u30 tot 17u)
Tot tweemaal toe de borst geweigerd gedurende de avond ( :() en nog altijd niet in slaap geraken, wenen, overstuur. Tegen 21u15 heeft ie dan toch willen drinken en heeft ie zichzelf in slaap getutterd, ie was helemaal op (en ik ook :oops:).
Onze slaapkamer was 25°, alles heeft open gestaan vannacht maar vanmorgen was het nog altijd 25°binnen :roll:.
Vannacht glibberde ie bijna uit m'n armen van te zweten.
Dus vandaag is het idd al een heel stuk aangenamer :).
Afbeelding

Afbeelding
babz
Embryo

Berichtdoor elien » 29 jun 2011, 09:50

hier slaapt ons klein spook ook gewoon in een body'ke zonder mouwen, er ligt een dun lakentje in haar bed maar dat is meer voor de show :roll: want ons madammeke die slaapt bijna altijd op haar deken en dan nog het liefst met haar hoofd waar haar benen moeten liggen en omgekeerd :lol:
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
elien
Blastocyste

Berichtdoor tima » 29 jun 2011, 10:47

Zo fijn Nath ! Ben ook blij dat het frisser is :D
Afbeelding
Afbeelding
tima
Zygote

Berichtdoor Snoopie » 29 jun 2011, 13:57

je kan ook speciale gordijnen kopen als er geen rolluiken zijn om de zon buiten te houden. Helpt heel erg goed hoor!

De beneden kunnen wij goed fris houden, eergisteren 21.5° en gisteren nog maar 23°, dankzij de rolluiken. Boven geen rolluiken,maar dus wel zo'n speciale gordijnen, en twas eergisteren 23° en gisteren 25°
Nog te doen dus.

Het enige wat wij merkten aan ewout, was dat hij nog vroeger moe was en al om 18u30 in een diepe slaap was vertrokken...
Hij had ook enkel een bodytje aan...

Maar ja, hij drinkt natuurlijk al flink water hé. Met BV zijn zo'n dagen echt heel vermoeiend...
Snoopie
Zygote

Berichtdoor bioMam » 29 jun 2011, 14:07

Nath schreef:Heb het gevoel dat ik precies al heel de dag met mijn borsten bloot loop :roll: Nuja, wel verfrissend met dit weer :mrgreen:

:lol: OK, ik pas mijn suggestie aan van bikini naar monokini dan. ;) :P

Snoopie schreef:je kan ook speciale gordijnen kopen als er geen rolluiken zijn om de zon buiten te houden. Helpt heel erg goed hoor!

Is dat niet heel duur? 'k vind gewone gordijnen al vrij duur en rolluiken tja, dat is nog een grotere kost en rompslomp om dat te laten plaatsen - en ik heb dat er niet voor over in een huurwoning ... maw wij dan maar met de ventilators aan hier. ;)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
bioMam
Embryo

Berichtdoor Snoopie » 30 jun 2011, 08:05

bioMam schreef:
Snoopie schreef:je kan ook speciale gordijnen kopen als er geen rolluiken zijn om de zon buiten te houden. Helpt heel erg goed hoor!

Is dat niet heel duur? 'k vind gewone gordijnen al vrij duur en rolluiken tja, dat is nog een grotere kost en rompslomp om dat te laten plaatsen - en ik heb dat er niet voor over in een huurwoning ... maw wij dan maar met de ventilators aan hier. ;)

Nee, juist niet eigenlijk, als je niet te streng bent over de print, dan zijn ze zelfs goedkoper dan de meeste gewone gordijnen!
Je vindt ze al aan 10 euro per vierkante meter, maar ze zijn wel minder breed, dus voor grote ramen, moet je wel 2 lappen aan elkaar naaien.
Maar in de meeste slaapkamers zijn de ramen redelijk klein hé.
En ik moet ook zeggen dat mijn mama kan naaien, dus daar hebben we ook geen kosten aan ;)
Snoopie
Zygote

Vorige

Keer terug naar Babies