Doopsuiker en geboortekaartjes

Moderators: Sandy, mini

Doopsuiker en geboortekaartjes

Berichtdoor bijou » 02 jul 2011, 17:23

Hey,

Bij Beau hebben we de doopsuiker zelf verpakt en de geboortekaartjes zelf afgedrukt.
Dat nam toch allemaal wel wat tijd in beslag en deze keer willen we dat anders doen.
Ik heb echter totaal geen idee van de kosten als je dat ergens zou bestellen.
Mag ik even indiscreet zijn en een idee van de prijs vragen aan zij die dit bestelden?

Wordt het dan ook in het ziekenhuis geleverd?
Aan hoeveel weken zijn jullie hiermee begonnen? En de geboortelijst, wanneer hebben jullie die gelegd?
Ik de vorige keer bij 6 maanden zwangerschap.
Afbeelding
bijou
Vruchtje

Re: Doopsuiker en geboortekaartjes

Berichtdoor tima » 02 jul 2011, 18:38

Hoi,ik heb mijn geboortelijstje aangelegd als ik 4 maand zwanger was wat verzeker extreem vroeg is maar kon niet wachten :oops: :oops: kvond het ook leuk af en toe dan in de winkel binnen te gaan en bij te vullen :D En doopsuiker ik heb naar Caramella in Waregem geweest zij leveren wel in ziekenhuis gratis. En heb ook het stuk waar de doopsuiker in uitgestald staat gratis mogen gebuiken zonder waarborg dus da's ook al fijn. De kaartjes bij drukkerij Baert in Beveren - Leie die heb ik pas gekozen net als mijn doopsuiker als ik 6maan 6,5 mss zelfs later gekozen. En de doopsuiker voor de kindjes bij Mila-Milo in Harelbeke. Je maakt dat zo duur als je wil het ene kaartje buiten het andere.
Afbeelding
Afbeelding
tima
Zygote

Berichtdoor EEE » 02 jul 2011, 18:42

Bij hadden van doopsuiker 160 stuks en 35 stuks voor de kindjes (bij Luyts in kalmthout)
Dat kwam op 425 euro (zonder dat ze het hebben gemaakt)
Als je het wou laten maken betaal je daar 75 euro meer (kvond dat te gek)
Onze doopsuiker stond dus thuis klaar om mee te nemen, leveringskosten heb ik dus geen idee van
De prijs van de kaartjes kan ik niet direct terug vinden
Afbeelding
Afbeelding
EEE
Blastocyste

Berichtdoor mini » 02 jul 2011, 18:45

kaartjes, doopsuiker en aandenken voor de meter/peter voor 400 euro.
65 suikers en stuk of 20 voor de kindjes.
75 kaartjes
AfbeeldingAfbeelding
F. geboren op 27/11/2009 om 17u09 - 3kg810 en 52 cm
L. geboren op 11/07/2011 om 12u30 - 3kg410 en 51 cm
mini
Baby

Berichtdoor Vivache » 02 jul 2011, 19:33

geboortekaartjes 190 euro voor 110 kaartjes + enveloppes (babygrafix is via internet besteld)
doopsuiker heb ik zelf gemaakt
Vivache
Baby

Berichtdoor marijke77 » 06 jul 2011, 13:04

'k Heb net de rekening teruggevonden van de kaartjes en suikers van Louis. Beiden kwamen ze uit hetzelfde winkeltje en voor 110 kaartjes en 130 suikers kwam het op 590 euro. Alles gedrukt en gevuld.
'k Heb even overwogen om deze keer de doopsuikertjes zelf te maken, maar uiteindelijk gaan we ze weer kant en klaar bestellen in de winkel (werkje voor dit of volgend week-end). De doopsuiker zijn we bij Louis zelf moeten gaan halen en ook deze keer gaan we hem zelf moeten halen in de winkel.
Geboortelijst ben ik in dreambaby gaan leggen ergens in april/mei omdat we toen een autostoel voor Louis nodig hadden voor in mijn eigen autootje en we konden die dan van de eerste keer op de lijst zetten. Vorige maand ben ik dan begonnen met de lijst on-line verder aan te vullen.
Afbeelding Afbeelding[/url]
Afbeelding
marijke77
Zygote

Keer terug naar Babies