babyzwemmen

Moderators: Sandy, mini

Re: babyzwemmen

Berichtdoor bubblegoose » 13 sep 2010, 13:38

daag me niet uit eh, want ik zou het nog doen ook :D :D

ik begrijp de verwarring ook wel. 99% van iedereen op het forum is vrouwelijk en mijn nick verraadt ook niet veel eh ;)
bubblegoose
Vruchtje

Berichtdoor Nath » 09 jul 2012, 15:22

Ik ga waarschijnlijk vrijdag voor de eerste keer gaan zwemmen met mijn kleine mie, en ik zit toch ook een beetje in met de praktische kant :roll:

Vooral alleen in dat pashok met een baby die al rondkruipt en stapt ziet er niet echt praktisch uit!
Haar op dat verzorgingskussen laten liggen of zitten terwijl ik mijn kleren aandoe is ook erg omslachtig vrees ik.

Dus jullie nemen een handdoek voor je kindje mee tot aan het zwembad? Lijkt me ook wel handig. Je kunt die dan wel ergens kwijt hé?

Gelukkig hebben ze in dit zwembad zo'n zwembanden voor baby's dus hoef ik die niet ook nog mee te sleuren.
Afbeelding
Nath
Zygote

Berichtdoor beefje » 09 jul 2012, 15:55

nath
in sommige zwembaden voorzien ze maxi cosi's zonder bekleding waar je je kleintje even in kan vastklikken terwijl je je omkleedt.
maar ik moet zeggen dat wij altijd al zijn gaan zwemmen en dat dat goed is meegevallen
als ze kunnen zitten dan zette ik ze wel op het verzorgding en bleef erbij staan hoor met mijn gezicht naar hen, meestal gaan ze niet er zomaar even afspringen hoor :D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
beefje
Embryo

Berichtdoor Sandy » 09 jul 2012, 16:07

En nog een voordeel, tegen dat je kids klaar zijn, ben jij ook opgedroogd :D
Afbeelding Afbeelding
Sandy
Foetus

Berichtdoor Nath » 10 jul 2012, 07:50

beefje schreef:nath
in sommige zwembaden voorzien ze maxi cosi's zonder bekleding waar je je kleintje even in kan vastklikken terwijl je je omkleedt.
maar ik moet zeggen dat wij altijd al zijn gaan zwemmen en dat dat goed is meegevallen
als ze kunnen zitten dan zette ik ze wel op het verzorgding en bleef erbij staan hoor met mijn gezicht naar hen, meestal gaan ze niet er zomaar even afspringen hoor :D

Ze past al even niet meer in de Maxi Cosy hoor, ze is bijna 15 maanden ;)
Zal proberen om haar op dat kussen te laten zitten, eventueel iets geven om te eten of te spelen ondertussen.

Iemand ervaning met het vernieuwde Interbad in Brugge?
Afbeelding
Nath
Zygote

Berichtdoor Nath » 16 jul 2012, 12:38

Eerste zwembeurt achter de rug, en het was een groot succes!
De eerste 5 minutjes bleef ze nog aan me plakken, maar daarna was ze weg.
Stappen door het water, met de handjes pletsen, hoofdje half onder water :D

Er is wel maar één kleedkamer met verzorgingstafel. Alé, zo'n plastieken ding aan de muur waar de kleine totaal niet graag op lag (lees: brullen!).
Ze had natuurlijk kaka gedaan en in haar zwempamper, en lag enrom te spartelen op die tafel. Dat was wel een ferme knoeiboel!

Wel handig was dat er ook zo'n ikea-eetstoel stond. nadat ik haar aangekleed had kon ik haar daar inzetten om mezelf om te kleden.

Volgende week ga ik eens naar de Alk in Wingene. Schijnt een heel goed zwembad te zijn voor de kleintjes.
Afbeelding
Nath
Zygote

Berichtdoor Sandy » 16 jul 2012, 21:25

Ja, Wingene is tof!
Afbeelding Afbeelding
Sandy
Foetus

Vorige

Keer terug naar Babies