Eind Maart, begin april baby's

Re: Eind Maart, begin april baby's

Berichtdoor Thai » 04 jun 2011, 20:39

Beter dan een voetballer :? ;)
AfbeeldingAfbeelding Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Thai
Embryo

Berichtdoor Liesjeroen » 06 jun 2011, 13:42

Hehe.. idd een groot ventje
Ons Jana woog 4.5kg en 55cm op 2maanden.
Dus een groot verschil! Nu ondertussen is ze wel nog een pak bijgekomen.
We moeten de 28ste terug voor haar volgende prikjes... (zo erg...)

Maar voor de rest alles goed, we beginnen ons draai te vinden.
Lore is wel wat lastiger door het warme weer en ja nu met haar lactose O% dieet is het ook niet gemakkelijk voor haar.

Maar Jana is hier ook een lachbekje geworden! Lacht altijd als ze Lore hoort en ja dat vindt Lore natuurlijk ook fantastisch!
Afbeelding

Afbeelding
Liesjeroen
Zwemmertje

Berichtdoor babz » 20 jun 2011, 13:20

Super he, die communicatie tussen groot en klein, kan daar zo van genieten :D.
Matisse zorgt er zo goed voor, hij is een echte flinke grote broer.
Luca begint nu zo wat boos te kraaien, als 'k efkes niet meer kijk naar hem, zo grappig!
Voor de rest is ie z'n stem volop aan het uittesten.
Was echt vergeten hoe schattig die eerste 'Euh, Euuuuh, EUUUH's klinken.
Op schoot kan hij al efkes gelijk 'n groten zitten kijken naar televisie :lol:.
De eerste keer dat ie z'n voeten gezien had, was ie toch zo onder de indruk :mrgreen:.
Vrijdag nog es naar kind & gezin, om te kijken of hij goed gegroeid is.
De nachten gaan redelijk goed. Al twee nachten dat ie in z'n bedje lag om 22u15 en dat ie dan slaapt tot bijna 6, vanmorgen was het 6u30.
Anders slaapt ie ook goed maar in 't verkeerde deel van de nacht :mrgreen:.
We zijn sinds vrijdag ook osteopate-af, voorlopig wil ze ons niet meer terugzien (positief dus :)).
Ik ben (zoals jullie allemaal waarschijnlijk) helemaal verliefd op dat kleine patatje. Voor de bevalling lag 'k soms te denken of je je tweede kindje even graag kan zien zoals je tweede. Amaai, heb m'n hartje niet moeten verdelen, het is gewoon dubbel zo groot nu :D.
Hier m'n schatje nog es (foto van gisteren), nogal in de ban van de papa..
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
babz
Embryo

Berichtdoor Vivache » 20 jun 2011, 13:53

babz schreef: Amaai, heb m'n hartje niet moeten verdelen, het is gewoon dubbel zo groot nu :D.

oooohhhhhhh :D :D :D
Vivache
Baby

Berichtdoor Thai » 30 jun 2011, 13:00

Hoe gaat het met de eind maart/begin april baby's.
Ons "kleine" ventje is een serieus beertje. Hij past ondertussen al niet meer in de 62. Dat begint hem allemaal te spannen in de lengte :cry: Toch elke keer met een klein hartje dat ik die kleertjes weg leg. Hij is nog maar 3maanden en zit al in een maatje 68 :o Als ik vergelijk met L dan is W echt een groot kindje. Kan er eigenlijk nog niet van over :oops:
Ook gaat hij zo snel vooruit. Hij kan al van rug naar buik draaien :o Al 2x dat we hem terug vonden op zijn buikje en gibberen dat hij dan doet. Om te smelten. Hij kan ons ook zo charmeren met zijn oogjes, gewoon om in te verdrinken.
L loopt ook gewoon stippezot achter haar broertje. Als W weent dan loopt ze zo snel als gaat naar hem om zijn tutje te geven of om over zijn bolleke te aaien. Als W in de wipper zit dan zit ze er gegarandeerd naast met haar armpje over de wipper op W gelegd. Ook op het speeltapijt liggen die 2 ook altijd samen te spelen. Zo lief om te zien hoe dat ze op elkaar reageren. Ze worden denk (hoop) ik later 2handen op 1buik.
Hier heeft W wel afgezien van de warmte, hij wilde maar constant drinken en bij mama plakken. Met als resultaat dat hij over zijn toeren ging omdat hij het dan nog warmer kreeg. Zus die zat heel der dagen maar in haar zwembadje, maar W kon ik moeilijk er bij steken. Dus is W ook wel een paar keer in zijn tummy tub gezet om af te koelen.
Bij deze nog een klein foto'tje van mijn kleinste schat:
Afbeelding
en van de 2spookjes bij elkaar:
Afbeelding
en nog 1tje om het af te leren:
Afbeelding
Thai
Embryo

Berichtdoor mini » 30 jun 2011, 13:36

Oohh zo schattig :D
AfbeeldingAfbeelding
F. geboren op 27/11/2009 om 17u09 - 3kg810 en 52 cm
L. geboren op 11/07/2011 om 12u30 - 3kg410 en 51 cm
mini
Baby

Berichtdoor Liesjeroen » 30 jun 2011, 17:01

Hahaha super schattig, ook dezelfde pyama zie ik op de laatste foto!!
Heb voor Jana en Lore ook zo enkele tshirts hetzelfde gekocht, of hetzelfde model maar andere kleur :)

Tja hier ook al 3 maanden verder pfff.... een tweede gaat toch veeeeeeel vlugger amaai!!
Hier zit ze in maat 62... ze groeit ook veel sneller dan haar zus.
Lore zat pas op 5 maanden in 62 denk ik... alle ja ze was ook veel kleiner en fijner bij de geboorte dan Jana

Toch lief zo broerder en zuster liefde of broers of zussen onderling.
Hier ook nog niet echt sprake van jaloezie gelukkig.
Hopelijk blijft het zo!!

Hoe ist met de andere eind Maart begin April mama's?
Afbeelding

Afbeelding
Liesjeroen
Zwemmertje

Berichtdoor Thai » 30 jun 2011, 17:30

Lana heeft eigenlijk ook nog niet echt jaloers gereageerd op Warre. Alleen als ze moet slapen heeft ze het soms moeilijk dat ze mama moet delen met broer. Maar ik probeer haar toch zo veel mogelijk alleen slapen te leggen, dat is onze moeder dochter tijd ;)
Thai
Embryo

Berichtdoor Thai » 29 aug 2011, 13:57

Hoe gaat het met de rest van de maart/april baby's?
Hier is er 1tje serieus aan het groeien en bloeien. Zo leuk om te zien hoe hij de wereld verder ontdekt en verkent.
Sinds een kleine week zit W ook al alleen. (een kleine minuut ;) ) Hij verkent en wilt alles proeven wat in zijn omgeving ligt. Grote zus heeft het al mogen voelen. Haar lange lokken zitten vaak verstrikt in de grijpgrage vingers van W.
Alleen blijven de nachten nog een donkere schaduw over ons geluk werpen. Maar daar slaan we ons ook wel door zeker ;) Qua voeding is het hier nog alleen bv. Hij krijgt nog geen bijvoeding in de vorm van hapjes. Normaal gezien gaan we ermee beginnen rond zijn 6maanden. Hoewel, als we W moeten geloven zou hij nu al banaan enzo eten. Hij had gisteren de banaan van zus te pakken gekregen en was er serieus aan het eten.
W is ondertussen ook niet meer zo een heel klein frummelke meer. De laatste keer (11 augustus) woog hij 7kg880 en was hij 69cm "klein" :o Had het wel kunnen denken dat hij al ze "klein" en "licht" was. Hij drinkt nog gemakkelijk alle 3uur door de dag. En zijn kleedjes maatje 68 begonnen te spannen. Tja hij zal dan toch een basketter worden zeker :mrgreen:
Qua taalontwikkeling is hij nog serieus aan het oefenen. Brabbelen dat hij doet. En af en toe hoor ik dan precies mama uit zijn mondje komen :mrgreen: Maar de conversaties tussen zus en broer zijn zalig. Die 2 hebben plezier samen. Ook als W L ziet dan komt er een glimlach van oor tot oor op zijn gezicht. Een instant smelt moment voor de mama.
Ik zie die 2 pattatjes toch zo graag! Onvoorstelbaar dat er zo mooie wondertjes groeien uit de liefde tussen 2mensen
Thai
Embryo

Berichtdoor Liesjeroen » 14 sep 2011, 16:50

Hier een beetje drukker.. ik ben terug beginnen werken... is toch pikken se zo vroeg weer moeten opstaan!!
En ja ons Jana slaapt ook nog ni door... wilt nog altijd 's nachts een flesje pff... tis vermoeiend maar ja!!
Voor de rest is ze al een maand flink patatjes aant eten! Binnenkort beginnen we met fruitpap!!
Groeien doet ze ook nog steeds super goed! Ze begint maaatje 68 te dragen, binnen twee weken terug naar K&G en dan weet ik exact hoeveel ze weegt en hoe groot ze is.
De oudste is nog steeds super lief voor haar zusje...
De ene doet de andere lachen, heb er al veel filmjes van gemaakt!! Leuk voor later!!
Alle ben weer weg!! Eten maken!!!
Afbeelding

Afbeelding
Liesjeroen
Zwemmertje

Vorige

Keer terug naar April 2011 Babies