Woensdag heb ik een afspraak bij de kinderarts voor Levi. Hij heeft al sinds de geboorte dat hij af en toe met zijn 2 beentjes shaked. Nu hebben wij daar eigenlijk nooit op gelet of verder bij stil gestaan, maar nu krijgt hij het precies regelmatiger en maken we ons toch zorgen(vrijdag zei schoonbroer er ook al iets van en heb ik beslist er toch maar mee te gaan).
Mogelijks zouden het stuipjes of epilepsie kunnen zijn.
"Myoklonische stuipen zijn zeldzaam en doen zich voor als korte trekkingen van de ledematen. Deze trekkingen betreffen vaker de armen dan de benen. Myoklonische aanvallen kunnen focaal, multifocaal of gegeneraliseerd zijn."
Na de geboorte had hij ook wel wat moeite met zijn suikerspiegel , nu las ik dat dat ook een oorzaak kan zijn.
vond ik door zoeken op google.
Nu probeer ik niet te veel te gaan zoeken zelf want dan krijg je de lelijkste dingen naar voren.
Maar ben er toch niet gerust in.
Hij heeft er precies wel niet echt last van, merk toch niets aan hem als hij het heeft maar kan me natuurlijk ook vergissen, ben helaas geen dokter.
Levi is precies echt ons 2de zorgenkindje hier in huis aant worden
Ik word er echt moedenloos van.
Overal in onze families zie ik dan mensen met supervrolijke baby's die amper huilen, meteen doorslapen,... en wij mogen precies het geluk niet hebben...