Zes kinderen opvoeden? Makkie

Moderators: g&f&s, Biomam

Zes kinderen opvoeden? Makkie

Berichtdoor Nath » 03 jul 2012, 14:23

Toch volgens Angelina Jolie :roll:

Mja, met een heel leger nanny's, huishoudsters, personal assistants, ...

En dan zijn er jonge moeders die dit lezen en zich nog slechter zullen voelen over het feit dat ze niet alles rond krijgen, ookal hebben ze "maar" 2 of 3 kinderen.

http://www.hln.be/hln/nl/1312/Angelina- ... kkie.dhtml
Afbeelding
Nath
Zygote

Re: Zes kinderen opvoeden? Makkie

Berichtdoor g&f&s » 03 jul 2012, 14:33

Denk niet dat het alleen de nanny's zijn hoor, die kinderen houden elkaar ook bezig voor een stuk, als ik vroeger kindjes van vrienden bijhield, dat waren er dan met Femke bij 5 in totaal dan verliep ook alles vanzelf ze, kon trwijl ze speelden heel veel doen. Net omdat ze elkaar bezig hielden. En trouwens die tweeling is nu 3j dus het ergste van drukte is dan wel voorbij hoor, die hebben nu ook veel aan elkaar qua spelen...

Denk dat dat met 2 of zelfs 3 moeilijker is hoor ;) en ook omdat de meeste vrouwen zelf hun huishouden nog moeten doen, als wij kok en huishoudster zouden hebben zouden de kinderen ook ''makkelijker'' zijn hoor :mrgreen:
En mss komen die kinderen ook goed overeen hè, want dat is hier vooral het probleem, het geruzie, als ze gewoon samen spelen kan ik ook grote kuis houden of uitgebreid koken zonder problemen hoor, moest ik geen job hebben zou ik ook minder stress hebben van op tijd ophalen, koken en gaan slapen :lol: dus nu in de vakantie is dat al een pak beter ook ;) ze slapen langer, ze laten ons slapen 8-) en houden zich bezig. Ok kijken wel meer tv maar zonder lukt ook ze, enkel zeurt Femke dan voor de tv, maar als ik zeg geen tv is het geen tv :D

Doei
G&F&S
AfbeeldingAfbeelding
g&f&s
Blastocyste

Berichtdoor Vivache » 03 jul 2012, 18:36

allez hup, inderdaad zo gemakkelijk
als het enkel de opvoeding was, dat vind ik zelfs het leukste :lol: maar het is die extra was, dat extra poets-en opruimwerk, zorgen dat ze deftig eten krijgen,...
mijn tante heeft er zes opgevoed en het is wel waar wat je zegt G'ke, uiteindelijk houden ze elkaar ook bezig + de oudste dochter was een beetje mee-mama
die kinderen hangen daar heel erg aan elkaar
maar ik zou het niet willen hoor, voor mezelf
ik vind twee al genoeg
Vivache
Baby

Berichtdoor Sandy » 03 jul 2012, 20:32

Dat is wel zo, de oudste helpen goed mee met de kleinste.
En als je meerdere kinderen hebt, dan kunnen ze met elkaar spelen, wat een kind alleen niet kan.
Nu ja, ze mag haar zes kinderen hebben hoor. Met een legertje poetsvrouwen en zo scheelt het allemaal een pak....
Afbeelding Afbeelding
Sandy
Foetus

Berichtdoor Winter » 06 jul 2012, 09:23

Niet te veel van aantrekken van die "sterren" en hun uitspraken. Ze hebben het zoiezo makkelijker. Maar of ze nu super gelukkig zijn?
Afbeelding

Afbeelding
Winter
Zygote

Keer terug naar Actualiteit